ده کوچک تغییر که می‌توانند داشته باشند دارند تاثیر بزرگ در شما کامپیوتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 19 بهمن 1401
بازدید : 620
نویسنده : علی

از کامپیوتر Effect شنیده اید؟ اینجا هست

  1. از لپ تاپ چه استفاده هایی می توان hp victus مشخصات کرد؟
  2. تعداد ترد و هستههای پردازنده: ۶ ترد / ۶ هسته
  3. ۴ گیگا بایت رم با سرعت ۲۴۰۰
  4. بررسی نکات تخصصی خرید لپتاپ

laptopنسل ششم مینی پی سی های اینتل با پردازنده های گوناگون و با پسوند های SyK،CAYHوKyk به بازار عرضه شده است. سری SyK مینی پی سی های نسل شش اینتل با پشتیبانی از حداکثر 32 گیگا بایت رم قدرتی فوق العاده را برای اجرای نرم افزارهای مختلف برای شما به ارمغان می آورد. پشتیبانی از حافظه M2 و کارت گرافیکی Intel Iris graphics 540 نشانی از قدرت پردازشی و سرعت مناسب این سری از مینی پی سی های اینتل است . سری Kyk نسل ششم مینی پی سی های اینتل سری گیمینگ این کامپیوتر های کوچک است. یک محصول گیمینگ تمام عیار با نسل 6 پردازنده های Core i7 6770HQ به همراه پردازنده گرافیکی Intel Iris Pro Graphics 580 قدرت و کیفیتی فوق العاده را برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری به ارمغان می آورد. به کمک این پردازنده گرافیکی به کارگرفته شده در این نسخه به راحتی می توانید بازی های حرفه ای و کارهای گرافیکی سنگین را با قابلیت خروجی تصویر 4K و اتصال همزمان سه مانیتور انجام دهید.

9- پرینت اسکرین چیست؟

laptop8- چرا پرینت اسکرین در ویندوز 10 کار نمی کند؟ PrtScn را با هم فشار دهید. علاوه بر این، برای گرفتن اسکرین شات می توانید از منوی Startو در زبانه Accessories، ابزار snipping tools را انتخاب و از آن استفاده کنید. 9- پرینت اسکرین چیست؟ روی صفحه کلیدهای کامپیوتر دکمه پرینت اسکرین (PrtScrn) وجود دارد که با فشار دادن آن، از کل صفحه نمایش شما، عکس گرفته می شود و آن را در حافظه کامپیوتر در کلیپ بورد کپی می کند. V را فشار دهید و اسکرین شات را در آن بچسبانید، سپس در صورت دلخواه آن را ویرایش و سپس ذخیره کنید. 10- بجای دکمه پرینت اسکرین از چه دکمه هایی می توان استفاده کرد؟ به جای استفاده از دکمه پرینت اسکرین می توانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl-Alt-P استفاده کنید. کلیدهای Ctrl و Alt را نگه دارید و سپس کلید P را فشار دهید تا اسکرین شات گرفته شود.

laptopحافظه اصلی: حافظه ای است که در صورت عدم وجود آن به هیچ عنوان نمیتوان از رایانه استفاده کرد. اگر رایانه حافظه اصلی نداشته باشد شما هیچ تصویری را پس از روشن کردن ، روی صفحة نمایش نخواهید دید. در انواع مختلف حافظه اصلی جایی برای ذخیره دائمی اطالعات کاربر وجود ندارد؛ بنابراین به حافظه دیگری برای نگهداری اطالعات کاربر یا ذخیره دائمی اطلاعات و همچنین نصب نرم افزارهای دلخواه، نیاز است که به آن حافظه جانبی می گویند. امروزه ازانواع حافظه های جانبي مانند Ray-Blu , DVD, CD, SSD, لبتاپ استوک SDCard,FlashDisk و… حافظه های الکترونیکی سلول هایی هستند که محتوای آنها معادل صفر یا یک است. اصطلاحا به هر سلول حافظه بیت می گویند. بیت کوچکترین جزء حافظه است. برای ذخیره کردن حروف و اعداد از واحدي به نام بایت استفاده می شود که هر بایت از ۸ بیت مجاور هم به دست می آید. جدول زیر واحدهای بزرگتر از بایت را نشان میدهد. برای تبدیل هر واحد به واحد بزرگتر، آن عدد را بر ۱۰۲۴ یا ۲ به تاون ۱۰ تقسیم می کنیم و برای تبدیل هر واحد به واحد کوچکتر آن عدد را در ۱۰۲۴ یا ۲ به توان ۱۰ ضرب میکنیم.

ده کوچک تغییر که می‌توانند داشته باشند دارند تاثیر بزرگ در شما کامپیوتر

laptopاز دیگر مواردی که سبب سرگرمی شما در بازی خواهد شد میتوان به طراحی زیبا با صداگذاری عالی اشاره داشت که در ادامه میتوانید به مقاله ای مربوط به بازی های گرافیکی دسترسی داشته باشید پس باما همراه باشید. دوازدهمین بازی فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 عنوانی به نام Microsoft Flight Simulator محسوب میشود. بازی Microsoft Flight Simulator توسط کمپانی Asobo Studio ساخته شده است و کمپانی Xbox Game Studios آن را برای پلتفرمهای PC، OpenXR و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر کرده است. همچنین در نظر بگیرید که در دنیای واقعی نیز هواپیماها جزو پیچیده ترین اختراعات بشر محسوب میشوند. بنابراین در این عنوان که از بازی های برتر کامپیوتر 2020 در زمینه شبیه سازی محسوب میشود باید آماده شوید که نزدیکترین تجربه ممکن را به هدایت هواپیمای مورد علاقه خود داشته باشید. بازی های شبیه سازی بسیاری در دنیای پی سی عرضه شده است اما اگر بخواهیم یک بازی که دقیقا مانند واقعیت شکل گرفته است را برای شما معرفی کنیم بی شک نام این بازی به خوبی خواهد درخشید.

laptopدر قسمت پشت درایوهای نوری می توانید رابط هایی که دستگاه شما را به مادربرد متصل می کند را پیدا کنید. یکی از قطعات سخت افزاری جانبی است که با کمک آن می توانید آیکن ها و برنامه های مختلف را انتخاب کنید. موس در واقع یک دستگاه ورودی است که کار کردن با کامپیوتر را ساده تر می کند. یکی دیگر از قطعات سخت افزاری جانبی است که وظیفه ورود اطلاعات را به عهده دارد. کیبورد دستگاهی است که تقریبا همه کاربران با آن سر و کار دارند. علاوه بر تایپیست ها که بیشترین استفاده را از کیبورد دارند؛ کاربرانی که هر از گاهی به گشت و گذار در اینترنت می پردازند هم برای وارد کردن درخواست های خود به این دستگاه نیاز دارند. کیبورد هم در سبک های مختلفی ساخته شده است. شما می توانید کیبورد های مکانیکی؛ مالتی مدیا؛ بی سیم؛ صفحه کلید USB؛ صفحه کلید QWERTYQWERTY؛ گیمینگ؛ جزیره ای یا چیکلت؛ غشایی؛ پد عددی، بلوتوثی، با نور پس زمینه و غیره را برای خرید انتخاب کنید. تیم نارستان با بیش از 20 سال سابقه و تخصص در فروش لوازم کامپیوتری و شبکه اینبار در سطح گستردهتر و در قالب فروشگاه اینترنتی محصولات برتر از بهترین برندهای بینالمللی و ملی ایران را انتخاب و گردآوری کرده است. و حالا به راحتی چند کلیک میتوانید از خرید خود در یک مولتیبرند معتبر لذت ببرید.

  • دانش مقدماتی ریاضی در سطح دبیرستان
  • قیمت انواع لپ تاپ
  • لنوو (Lonovo)
  • عمر باتری در آنها زیاد نیست

laptopبه طور کلی، GIO-K243HSA را میتوان مدل داونگرید شدهتر GIO-K245HSD به شمار آورد. البته، هنوز هم میتواند به اندازه کافی قدرت مورد نیاز کاربران برای انجام هر کاری را در اختیارشان قرار دهد. در هر صورت، در دومین گزینه به عنوان بهترین کامپیوتر All in One لیست امروز ما، مجددا شاهد وجود یک صفحه نمایشگر ۲۳.۸ اینچی هستیم که این بار قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد. اما سایر جزئیات آن مشابه مدل قبلی است که پیش از این معرفی کردیم. یعنی همچنان دارای رزولوشن Full HD است، از یک پنل IPS LCD استفاده میکند و در بالای آن هم یک وبکم به چشم میخورد که میتوانید در مواقعی نظیر تماس تصویری یا ویدیو کنفرانس از آن استفاده کنید. جزئیات مدل این وبکم مشخص نشده، اما به میکروفون داخلی مجهز است. همچنین، در مشخصات داخلی و سخت افزاری که در کامپیوتر همه کاره جی پلاس مدل GIO-K243HSA به کار برده شده نیز یک سری تفاوتها با GIO-K245HSD وجود دارد. به عنوان مثال، این بار به جای پردازنده اینتل Core i5 شاهد یک پردازنده Core i3 مدل ۹۱۰۰ نسل نهمی هستیم که در کنار آن نیز گرافیک اینتل HD Graphics ۶۳۰ به صورت یکپارچه به کار برده شده است.

اگه کسی می دونه به ماهم بگه دعاش می کنیم تو این روز عزیز . ■ لپ تاپ ایسوس سری Zenbook جزء خانواده آلترابوک ها محسوب میشه که اغلب با پیشوند UX شناسایی میشه مثل UX32VD که به گفته ایسوس اولین آلترابوک جهان هست که کارت گرافیک مجزا داره . آلترابوک Zenbook Touch هم به گفته ایسوس اولین آلترابوک دنیاست که از نمایشگر فول اچ دی با تکنولوژی IPS استفاده می کنه . ■ لپ تاپ ایسوس سری Vivobook هم جزء خانواده آلترابوک ها محسوب میشه و معمولا با پیشوند S مدل گذاری میشه مثل Asus Vivobook S550 . تفاوت سری Vivobook با Zenbook اینه که سری Vivobook از نمایشگر های لمسی خازنی بهره می بره و بیشتر به سمت تبلت رفته و می تونید تجربه ای بهتر با ویندوز ۸ داشته باشید . اما از طرف دیگه سری Zenbook هم از حافظه SSD استفاده می کنه که به شدت تو سرعت ویندوز و اجرای برنامه ها تاثیر مثبت میذاره .

laptopاگر لپ تاپ شما SSD ندارد، در هنگام حرکت بسیار مراقب باشید. در هنگام فعالیت و تکان های بیش از اندازه، هارد دیسک های مکانیکی در معرض آسیب هستند، چرا که دارای قطعات متحرکی هستند که به راحتی می شکنند و در نتیجه آن تمام اطلاعات شما از بین میرود. شما ممکن است تصور کنید که کابل ها موجودات بی آزاری هستند و اتفاقات بدی در مورد آنها نمی افتد. کابل ها می توانند پیچ بخورند، جمع شوند و اطراف هر چیزی را احاطه کنند. آنها را با زاویه های عجیب و غریب و یا به دور لبه های تیز نپیچید. زمانیکه کابل وصل است، به آن فشار وارد نکنید و آن را نکشید، این کار در نهایت به مشکلات شارژی منجر می شود. از نظر فنی، شما نمی توانید باتری لیتیوم-یونی لپتاپ خودتان را بیش از ظرفیت آن شارژ کنید، اما میکروکنترلری که مانع شارژ بیش از اندازه باتری می شود، می تواند آسیب ببیند.





:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com